Sider

mandag 25. oktober 2010

Ting jeg savner med Norge og ting jeg kommer til aa savne med Mexico

Hva jeg savner med Norge:

Waldorfsalaten til mamma
Raspeballer, kaalrabi og-potetstappe
Bake boller
TV 3 og Oprah Winfrey show og Dr. Phil
Smaagodtet paa Mix
Bakt potet
Ostesufflé
Venninnekvelder
Mamma
Velfungerende hus med lys
Og kunne kaste toalettpapiret nedi doen
Punkligheten

Ting jeg kommer til aa savne med Mexico:

Kjaeresten min
Fritiden
Bohem-mijoet
Folka (Whitney, Fer, Pam, Ellie, etc.)
Dra til Cafe Antik etter skolen og drikke americano
TACOS
Michelada (mexicansk drikk, Oel+englesk salsa, sitron, tomatjuice/muslingsjuice.
Billige priser generelt
At stranden ikke er saa lang unna
Primera Plus bussene

1 kommentar:

Anonym sa...

Eg og sakan venninnekveldar. Gleda meg til eg får sjå deg igjen i jula.

Kyss, klapp og klem frå Trondheim