Sider

søndag 1. september 2013

Sayonara, Norway!

I kveld drar jeg til Oslo, overnatter på flyhotell, og om morgenen drar jeg avgårde til Brasil! Etter tre måneder hjemme i Førde med drittvær har det vært noe jeg vil karakterisere som the longest summer ever. Det har også vært forholdsvis få av mine venner som har vært hjemme, så det har ikke blitt det alt for store på den sosiale fronten heller. Men sånn er det å bli eldre, sommerferien er ikke nødvendigvis forbeholdt hjembyen lenger; folk har fått sine egene krypinn og ansvar/jobb rundt om i landet.

Morgendagen er med andre ord en svært etterlengtet dag. Jeg har pakket med meg en del sportsutstyr, kjoler og kosmetikl. Kofferten veier ca. 23 kg.; akkurat grensen på hva man har lov til å ha med seg. Jeg håper jeg ikke må betale for overvekt.

Here it goes.

Ingen kommentarer: