Sider

søndag 26. juli 2009

its saturday night live ooouh

Inger says:
va det masse folk ute i går?
Martine says:
mm
Martine says:
en del på træsken
Martine says:
eg dro bort på pikant på slutten av kvelden med anni og fekk gratis øl
Inger says:
hm,kult
Martine says:
herregud eg krangla med ein idiot i køa
Martine says:
eg kjente at eg hadde ikkje vore så jævla provosert på ei lang tid ass
Inger says:
så han var berre på feil plass til feil tid kanskje?:
Martine says:
Antonia sa til den grinete kjæresten hans som måtte stå i kø igjen sjølv om ho hadde stempel; at dei gjør sånn på Træsken og at det hadde skjedd med ho tidligere
Martine says:
og fordi han sikkert ikkje forstod 100% ka ho sa og trudde at ho slengte dritt, så ba han ho dra til helvete og knipsa ho liksom vekk med fingrane
Martine says:
!
Martine says:
eg prikka han på ryggen og sa rolig: Ikkje prat til vennene mine sånn.
Martine says:
og da sa han noke sånn som: Blondine! Dra til helvete!
Martine says:
DÅ blei eg sint! oi oi oi!
Inger says:
hahaaa
Martine says:
eg sa til han at det var uakseptabelt å bli prata sånn til og at han faen meg burde ta å lære seg NORMAL folkeskikk
Martine says:
og så måtte eg be noken gå foran meg i køa fordi eg kjente eg hadde en ekstre trang til å poke han i auge med fingrane mine
nger says:
toskete fyr ass
Martine says:
totally

Ingen kommentarer: