Sider

torsdag 27. august 2009

i put my new shoes on and suddenly everything is right

se! jeg har kjøpt leopard pumps på din sko til 299!


jeg er så ekstremt fornøyd med de at jeg må legge inn to bilder!

resten av mine fine sko. begynner å bli lite plass

støvlettene mine står også på rommet


å kjøpe nye ting gjør meg glad. denne termokoppen kjøpte jeg på Deli Deluca i dag! er den ikke fiiin?

noe som ikke gjør meg videre glad er at dataen min tilsynelatende har blitt virusinfisert. jeg har lenge ignorert advarslene, men da "WARNING: HARMFUL AND MALICIOUS VIRUS IS INFECTING YOUR COMPUTER" kom opp i går, var det litt for sent. nå klikker ting og det liker jeg dårlig.

jeg liker forsovet også dårlig at studielånet mitt har blitt overført av lånekassen til en eller annen jalla-konto som jeg aldri bruker (eller for den saks skyld visste at jeg hadde); slik at jeg må løpe unødvendige ærend rundt i byen.

jeg liker heller ikkje at min trofaste og klumsete svære svarte ipod omsider har lagt inn årene.

stress. bestemte meg for å dra på yoga i går med Heidi. det var soothing for body, mind and soul og vi har avtalt at vi skal begynne å gå dit sammen på onsdager. det blir bra.

ellers føler jeg at det går litt dårlig med studiene for tiden. jeg ble litt neffor her om dagen da jeg føler at jeg ikke mestrer hva jeg holder på med, så jeg bestemte meg for å lage en liste over hva som gjør meg i godt humør og hva som har motsatt effekt:


Ting som gjør meg glad: trene, drikke kaffe/te, ha gjort leksene, true blood og sex in the city, pumps, pynte meg, øl

Ting som gjør meg ulykkelig: hangover, rot, være trøtt, prokastinering, bruke for mye penger

legg merke til at glad-lista mi er lengre enn ulykkelig-lista mi. der ser du! jeg er en positiv person.

Ingen kommentarer: