Sider

lørdag 29. august 2009

i've noticed you around.... i find you very attractive

i dag har jeg vært på shopping med mamma i by'n. det er veldig dårlig vær for tida, så vi gikk under hennes svære paraply. det som er så greit med å shoppe med mamsen er at hun nekter meg å betale noe som helst:) kjøleskapet mitt er også blitt fyllt opp! digg. studentlånet er også kommet til rette, så nå ser ting med ett litt lysere ut.

i kveld skal jeg ut med christina <3. jeg har kjøpt den vanlige Riesling vinen., you know, den billige, helt greie og høye prosenten. the way to go. jeg kjøpte meg et nytt svar skjørt og en sort singlet på H&M. takk mamma! i love you.



shit jeg har litt mandige bein. kanskje jeg skal kutte litt ned på styrketreningen? :p

ouh! jeg har forresten bestemt meg for å begynne å trene volleyball med BSI sitt 1.divisjon her i by'n. det blir nok bra.

Ingen kommentarer: