Sider

tirsdag 18. mai 2010

17. mai

nasjonaldagen begynte heller daarlig. det regnet og jeg var sur som en potte. sistnevnte vet jeg ikke hvorfor, kanskje det var fordi jeg aller helst ville vaert hjemme i fedrelandet med tradisjoner, familie, venner, is og alt som hoerer til.
jeg sov et par timer midt paa dagen og foelte meg som et lite produktivt og suksessfullt menneske. i 4-tiden ringte jeg Whitney og tigget om at hun og Pamela kunne henge med meg. Det var ikke noe problem. Vi rusla hjem til deres nye leilighet og hoerte paa musikk og chilla. de har nettopp flyttet inn og det er ingenting der, bortsett fra en seng paa gulvet. pluss to stk. doede SKORPIONER, da, maa man jo ikke glemme aa nevne. Joda, det bor visst en liten familie skorpioner der. De har hittil klart aa eliminere 2 av 4. Djees. hadde doedd jeg, og i alle fall sovet med et aapent oeye om jeg var dem!







klokken 7 moette jeg Mari, Kristine og Maria, alle fra Uni.i Bergen, for aa feire. Jeg hadde gaatt til innkjoep av et norsk flagg tidligere paa dagen, og stod og veiva med det paa trappene til Teatro Juarez. Etter litt kom det bort ei norsk dame og smilte, klemte oss og sa "Gratulerer med dagen"!. Hahah, saa lett var det aa tiltrekke seg med-norskinger. Vi dro til San Fernando og satte oss under et groent tre paa Bossanova og spiste pasta og drakk en oel. Etterpaa gikk vi videre til en isbar og konsumerte is, som seg hoer og boer paa denne datoen.


Ingen kommentarer: