Sider

torsdag 20. mai 2010

sitat fra gaarsdagen, el día de los estudiantes

Maria og jeg gaar og holder hender og da vi moeter to korte mexikanske gutter saa loefter vi simpelten opp hendene og lar dem spasere under oss:
"Bro bro brille, mexicanerne er smaae, vet du hva de gjorde, gikk under broen vaar."

Han: "Hva er det du vil du med meg?"
Hun: "Nada. Sexo."

Maria og jeg har spist en sjokolademuffin med muffins innhold, og begynner og kjenne prippingen i beina:
Martine: "Naa begynner jeg og kjenne det kile i underlivet!"
Maria: "Ja, det er vel en kjent ting!"
Pamela: "What?"
Maria: "Martine has tingelings in her vagina!"

Jeg staar utenfor Cafe Santo og venter paa taxi da en full fyr kommer bort og vil snakke:
Han: "Holaaaa....Como estas? Como te llamas?"
Meg: "Martine,"
Han: "Comooooo?"
Meg: "Martine,"
Han: "Y de donde eres?"
Meg: "Noruega,"
Han: "Las Vegaas?"
Meg: "Sí,"
Han: "Eres bonita. Hablas español?"
Meg: "Sí,"
Han: "Un poquito españooool?"
Meg: "Sí, hablo español."
Han: "Un poco de español?"
Meg: "CALLATE!!!!!!!!!!!!!!!"
Og han skvetter til og snur seg paa rappen og stikker saa fort som mulig.





Ingen kommentarer: