Sider

onsdag 24. desember 2008

Tři oříšky pro Popelku

"gjør det gjør det gjennomfør det!"
skrev renate til meg på facebook for mange dager siden da jeg skrev at jeg kanskje burde ringe henne en dag. det må jeg gjøre.
øvrige ting jeg bør gjøre er:
- å fulleføre "Veronica decide morir" av Paulo Coelho. jeg forsår ikke mye på det nåværende tidspunkt.


- tegne et portrett til en bursdagsgave i januar.
- pakke tingene mine til flyttingen 2 juledag.
- flytte.
- delta på julegristurneringen 2. juledag.
- gå ut 2. juledag.
- være hostinne på nyttårsaften.
- opprette en BSU-konto før året er omme.
- bestille billetter til Mexico.
- finne ut hvor jeg skal bo i Mexico.
- dra til Mexico.

mamma er forresten syk. hun klager mye. det er kanskje alvorlig. men jeg klarer ikke ta det seriøst, for mamme er uovervinnelig i mine øyne. tenk om noe skulle tilstøte henne. da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort.

ps. det er julaften.
om en time og fem minutter begynner "Tre nøtter til Askepott" (overskrift). klokken 4 "Tante Pose". Viktig viktig. Ellers må jeg ned i nyehuset og dekorere juletreet.

Ingen kommentarer: