Sider

onsdag 10. desember 2008

martine bryter rutinene del |: spinning

i den siste tiden har livet mitt som sagt bestått av fangende rutiner. dette er noe jeg vil forsøke å bryte fremover for å oppnå et sunnere og mer spennende liv. det være sagt, takket jeg ja til å bli med på spinning med monika i dag.
spinning. noe jeg aldri har prøvd da jeg assosierer det med kjerringaktivitet og irriterernde, øredøvende musikk. dessuten er jeg lite glad i å gjøre nye ting. sikkert fordi jeg er redd for å mislykkes. men, i lys av mine nye forsetter, heiv jeg meg på treningen, lykkelig uvitende om hva som ventet meg.


mambo no 5.
svetting
sweet home alabama med kid rock
mer svetting
VI KJØRER STILLING 1, JENTER!
herregud
åherregudherregud
LITT TYNGRE NÅ JENTER
hold kjeft kvinnfolk! ser du ikke at jeg holder på å krepere?!
ENDA LITT TYNGRE NÅ!
are you fucking kidding me?
STILLIG 2, 6 MINUTTER
klokka står jo bom stille!
STILLING 3 NÅ! KOM IGJEN!
hvorfor svetter jeg som en snitzel i forhold til ho feite foran meg?

1 lang time. min konklusjon mens pumpinga pågikk: livet er for kort til å utsette seg selv for slik uutholdelig pining, selv om det sikkert er god trening. det finnes mer komfertable måter å komme i form på.

men hell! it felt good afterwards:)

Ingen kommentarer: