Sider

fredag 12. desember 2008

jeg vet jeg er blitt voksen men vil for faen ikke høre om soppinfeksjonen din

hjemme i førde
full jobb på skolen
fett betalt
ganske chill
med unntak av noen ufordragelige syvendeklassinger
og overlegne lærerfjols (det er ikke smart å baksnakke med navn i blogg, så det skal jeg unngå)
jeg så det nye huset ma/pa skal flytte inn i i romjulen
det var fint
jeg malte
venninnen til mamma hjalp også til å male
det var ingen radio så det ble litt stille
mammas venninne brøt stillheten:
"vet du, britt, jeg stod i timen og så kjente at det rant i trusen. hva faen, tenkte jeg, det der da ikke mensen, det er jo flere år siden jeg har hatt. så dro jeg til legen og fant ut at det er en sånn forbanna soppinfeksjon. har gått med bind og greier i hele dag jeg."


jeg vet jeg er blitt betydelig eldre og burde kanskje takle å høre slike ting, men nei. jeg trenger virkelig ikke høre mammas venninne snakke om underlivet sitt. bildene har etset seg inn på netthinnen min. om jeg noengang får soppinfeksjon skal jeg faen meg holde det for meg selv.

Ingen kommentarer: