Sider

onsdag 11. februar 2009

days go by

que paso:
i går var jeg på cafe med miriam på bocca cafe. det var solskinn og vi fant oss en koslig plass utenfor i solen med cafe mocca og cruixont (vet ikke hvordan det staves). hun er en superjente! skulle ønske jeg var like gjennomført positiv som henne. da hadde jeg hatt et vinnende vesen og verden ville vært for mine føtter.

i midlertidig ligger jo på en måte verden for mine føtter. flybilletten til mexico city er booket. om mindre enn en måned you guys...skal martine surfe, sole seg, snakke spansk og lese på stranden. og ikke minst møte madelyn, the love of my fucking life:)

ellers hadde Inger-Marie 21-årsdag i går. gratulerer snuppa! hun skal ha et lite kalas på fredag. det ser vi frem til. iNGER mARIE

om kvelden dro jeg på volleyballmatch i Osterøy med laget. laget vårt har slitt i de fleste kamper denne sesongen, noe som ikke Upåklanderlig har satt VISSE demper på den positive innstillingen. denne kampen forandret på det. vi spilte 90% bra, med unntak av de to første settene, hvor vi lå under med ca 10 poeng! uff...men på mirakuløst vis innhentet vi oss og tok dem:) Motparten tok 3.settet med to poengs ledelese, men vi kom sterkt tilbake i siste sett og satte dem på plass. jippi, my volleyball spirit has been restored!
På tilbake veien var tunnellene stengte av uante grunner, og det endte med at vi måtte kjøre Bergen-sør veien, rundt Nesttun, noe som forsinket oss med en god 40 minutter. det var kjipt.

i dag har jeg vært lenge på facern og samtidig prøvd å jobbe med spansk innleveringen som skal være ferdig om 5 dager. det går ettersigende treigt og denne tunnellen ser jeg ikke noe lys i.

i kveld skal jeg se The Mentalist på TVN, min nye seriefavoritt. Eventuelt skal jeg og Lu se Slumdog Millionaire på Barfot, som har fått varme tilbakemeldinger fra kritikere og bekjente.

Pis out.

Ingen kommentarer: