Sider

lørdag 7. februar 2009

spice up your life

i går hosta jeg et spice girls party. det var gøy og jeg ble nokså full. jeg var opprinnelig utkledd som victoria, men bestemte meg for å skifte til både mel c og emma utover kvelden. hadde heller ikke tenkt å dra ut etterpå, men i kjent stil så lurer jeg meg selv og gjorde nettopp det. jeg og ingrid og co dro en tur på cafe opera, og var der kanskje en time. jeg fikk beskjed om ikke å drikke mer av dørvakten. hmf. her er noen bilder fra gårskveldens høydepunkter:

Maria Alexandra og Sara som Mel B

Christina og Liv Unni som Mel C

Julie, Audi og Marianne som Emma

Skofine Veronica og Ingrid som Geri

Marthe og meg som Victoria

dagen etter, idag lørdag, stod jeg opp med godt mot. vasket huset, pantet flasker, dro på SIB for en treningsøkt. jeg skal nemlig ut i kveld også, på Sara's bursdag, så jeg hadde ikke samvittighet til fylla to dager på rad uten å kompensere det med trening. jeg gikk på den derre tråmaskinen vet du, den som man bruker både armer og ben på. jeg gjorde det en time og forbrant uante kalorier. jeg var jo vel og bra, men jeg var så utkjørt i bena etterpå at jeg holdt på å sovne i badstuen. sulten meldte sin ankomst, og jeg gikk så svimete ned til nærmeste kebabshappe og heiv i meg mat. jeg ble kjempekvalm etterpå, og la meg i sengen for å hvile. der er jeg ennå tre timer senere:p men nå må jeg opp og gjøre meg klar for i kveld.

its a hard knock life being a student.

Ingen kommentarer: