Sider

søndag 1. februar 2009

im a sailor peg and i lost my leg

pirat-fest hos ingrid i går!

Finn 1 feil.
- Why are you wearing that stupid bunny suit?
- Why are you wearing that stupid Pirate suit?

Enhver vellykket fest må ta trubadurer som kan slå til med: "....og det var ØL, berusende ord, det var sommer det var sol..!"

Angard!

Ingrid og Audi. Tatt rett før Ingrid bestemte seg for å knekke sofaen:p

Kaptein Rødsjegg i gang med den karibiske sigaren.

jeg liker å ha deepshitconversations med pete over noen øl.

På slutten av kvelden sitter jeg på en benk og venter på å møte Line da en fremmed fyr kommer og setter seg ned. Vi prater litt, og så spør han om jeg eller han skal ha nachspiel.
"Sorry borry, du må være minst 180 for å få innpass med meg."
"Men jeg er 181 så da jeg vel det bra?"
"Forsovet"
Han spør om det virker som om han prøvde seg på meg, og jeg svarer at ja, det gjør det. så legger jeg til;
"beklager, jeg blir litt "blunt" når jeg har drukket."
"Ja, du er blond," sier han.
"Jeg mente blunt som i det engelske ordet. - Ærligtalende, direkte..."
"Jasåja, hvorfor er du så engelsktalende da?"
"Nei.., vet ikke jeg; var utvekslingsstudent et år."
"Jeg mener ikke å være frekk nå, men for future refrences, ja du vet vel hva det betyr du, så er det ikke så veldig spesielt å ha være i utlandet lenger asså... det er ikke noe å brife med liksom. jeg har bodd FLERFOLDIGE år i MANGE forskjellige land... ikke for å være frekk asså"
"Eh, jo, du er litt frekk."
"Neihei, jeg gjør deg bare en tjeneste når jeg sier det"
"Du. Dine 181 sank nettopp betraktelig..."

Han mumlet "ha en fin kveld" og gikk forfyllet videre. Nach, du liksom. Dust.

Ingen kommentarer: