Sider

tirsdag 16. mars 2010

innlevering til eksamen i tegning

i dag maatte vi levere inn 10 tegninger for vurdering i "dibujo"-faget mitt.
vi la dem utover i midten av klasserommet mens el maestro, Humberto, kritiserte tegningene. de to foerste som vise tegningene sine var veldig flinke, saa jeg kjente jeg fikk litt prestasjonsangst. heldigvis var de foelgende visningene ikke av samme kvalitet, saa jeg senket skuldrene mine litt mer da det ble min tur. jeg fikk ganske bra kritikk. selvfoelgelig likte laereren min den tegningen jeg var minst fornoeyd med. typisk:p

harproblemer med aa laste opp bilder, saa sjekk heller ut det nyeste bildene paa facebook.

skal se Alice en el país marvillioso i kveld med Luis:) gleder meg.

I morgen har jeg eksamen i arte prehispanico. tror det skal gaa greit...

Dette er "El Luchador"

Ingen kommentarer: