Sider

fredag 11. desember 2009

fredag

I dag hadde jeg 6 skoletimer alene i 7.klasse. Jeg fikk ikke forberedt meg tilstrekkelig (faktisk ikke min feil), så dagen gikk litt sånn midt på treet. det verste var igrunn mattetimen. Jeg skal være den første til å innrømme at jeg selv er ingen kløpper i matte (sluttet å prøve da bokstaver begynte å dukke opp i likningene), så å ta en mattetime på strak arm var ikke akkurat plankekjøring. følte meg kanskje ikke så høy i hatten da elevene rekte opp hånden med spm. som: Hva er X dersom (X+4)x2=14? Jeg måtte se to-tre ganger før min litt reduserte logiske evne klikket inn og sa at X=3. For 3+4 blir jo 7, og 7 ganger to blir jo 14. Men det var riktignok en av de letteste oppgavene.

De to siste var det volleyball. 26 elever, uten fløyte. Herre. Snudde ryggen i to sekunder vettu, så var det 26 volleyballer på avveie i gymsalen. Da jeg kom hjem og sank ned i sofaen, følte jeg en rimelig sterk trang for å slå noe.

Jeg fikk tildelt vikarplanen min for mandag, 6. timer i 7. klasse igjen. Lurer på om jeg skal takke nei, eller om jeg bare skal holde ut et par kjipe arbeidstimer for en god lønning. Jeg kan alltids bite i meg dét.

Men nå er det helg, jippiiii! :D:D
Tror jeg skal henge med Inger Marie senere. Det gikk opp for meg at jeg ikke har sosialisert meg med noen venninner på over en hel uke. Ingen! Jeg begynner å føle at jeg trenger litt nye instanser i tilværelsen. Jeg er ensom! :p Gleder meg med andre ord til hele gamlegjenger er samlet atter en gang i jula.

bilde fra lolitablog.se

Ingen kommentarer: