Sider

søndag 27. desember 2009

ost og vinkveld hos Hilde

var hos Hilde i går med heile gjengen:) det var kjekt å sjå alle igjen, spesielt Monika som har vore på utveksling i Washington eit semester. Vi åt ost og drakk vin, og fekk kake som Marthe og Hilde hadde baka (USA-style:p). Litt over ti køyrde Alice meg, Ingunn og Monika ned på Træskeverken. Vi hadde blitt advart over at det kom til å være kø., men herreguddamann. Folk pressa og eg fekk klausanfall. Og det ekje noke eg berre seie. Not fun. I mellomtida såg eg ein fyr bli kasta brutalt ut i kulda, grunna overstadig berusing. Og ein fyr eg kjenne bar ei jente ut litt seinare av samme grunn. Tilstander. Det var greit nok på Træsken. Etter ein stund kom resten av gjengen ned også:) Eg og Kjersti shotta tyrkisk pepper ved baren, ho ho!

For øvrig blei eg sjekka opp av ein 35-åring som ikkje var flau over å sei at han budde heime hos mor si., og spurte om eg ville ha ein øl. Det takka eg nei til. Han sa eg såg ut som ein kunstner. Det tok eg som et kompliment. Blei også svinsa litt rundt av ein latino fra helvete. Kom meg heldigvis vekk rimlig kjapt.

I dag ser eg rævva ut. Skal rydde rommet, og så se ein episode av Grey's på surfthechannel. Eg har gjort det kvar dag i jula. Og griner kvar gang!










Ingen kommentarer: