Sider

søndag 13. desember 2009

operasjon hårfarge: del 3

i går kveld farga jeg håret, i 3. forsøk på å få et noenlunde ålreit resultat. alle gode ting er tre, og slik ble resultatet. og ja, jeg vet jeg ser jævlig ut. men jeg har ikke gadda å sminke meg.



ps: i går var en fuckings parodi på seg selv. alt var stengt! ja, jeg stod riktignok opp litt sent, men herreguddamann. alle ærende mine gikk i vasken fordi jeg kom for sent til stengetidene deres. jeg skulle innom politiet for å søke om visum til Mexico, men d var stengt. så skulle jeg innom Totaldata for å levere denne herpa maskina til rep., men var 5 min. for sent ute. så kjørte jeg til der jeg har pleid å ta sol, men der hang det et skilt om at de hadde flytta til sørsida. sørsida? hvorhen på sørsida, da? jeg kjørte til sørsida, og fant Brun og Blid, som jeg gav en sjanse. jeg tok den første og beste senga, som viste seg å være hypermoderne og knalldyr. 10 kroner for 2 stakkarslige minutt! Latterlig. jeg lå der bare et par minutter, og det hadde ikke kjent ut som om jeg hadde tatt sol i det hele tatt. jeg var irritert og stakk innom Mix og leide to filmer: Istid 3 og 17 Again. Dagfinn Lyngbø er genial. Sistenevnte (med Matthew Perry og fløtepusen Zac Efron) var god og lettvint underholdning.

Ingen kommentarer: