Sider

mandag 21. september 2009

åpningsturnering

lørdag var jeg funkjonær i haukelandshallen fra 2-7. det var en lang dag med papirarbeid og diverse dømming. jeg var fyllesyk og trøtt etter fest og 4 timers søvn., men klarte meg. etterpå dro jeg opp til kjersti og spiste eplekake som moren hennes hadde bakt i anledning min bursdag, og tatt med til bergen da hun var på besøk:) marthe var der også. det var koselig.

søndag var det klart for åpningsturnering. jeg er blitt tildelt midtposisjon, til min store skuffelse:p neida. jeg har forståelse for at BSI's 1.divisjonslag allerede har nok gode kantspillere, og sier dermed til takke som midtspiller. i midlertidig:) så lenge jeg får spilletid så har jeg vel ikke så mye å klage over.

vel, vi vant 1 kamp. 2 kamp tap. 3. kamp klar seier. mens semifinalen endte med tap. (jeg tror det var slik rekkefølgen var). det var ekstra surt å tape mot Tambarskjelvar (gammel erkefiende fra tiden med Førde)., spesielt siden det var et såpass ungt lag vi tapte mot. jeg tok et par bilder siste kampen.






denne uken er det LATINAMERIKAUKEN. så i dag har jeg vært på et foredrag med to kvinner fra Venezuela og Bolivia på SV fakultetet, hvor de snakket om kvinnens posisjon i latin amerika. de snakket i godt over to timer, og den siste halvtimen ble spart til spørsmål fra publikum. det var ganske bra., men det var irriterende med oversetteren som brukte lang tid og var kanskje litt uklar (ikke at jeg hadde gjort bedre, men de fleste i salen kunne spansk fra før av, så det ble overflødig for oss). jeg kjeded meg litt i ettermiddag og lage en morsom sveis. check it out;) haha



PS: Jeg er kommet inn på Universitetet i Guanajuato i Mexico. Jeg reiser sammen med Ingrid. Gleder meg. I expect I shall stay there for one year.

1 kommentar:

Mariaaaa sa...

Mexico!! gu så spennende!!! misunne deg!