Sider

onsdag 2. september 2009

fly or die, sink or swim - which one shall I choose??

fristen for å søke om delstudier i utlandet nærmer seg med stormskritt, og jeg befinner meg i en hektisk forberedelsesperiode. jeg skal på veiledningstime hos studiekoordinator neste mandag, hvor jeg forhåpentligvis vil få svar på noen av spørsmålene jeg har.

jeg har hele tiden tenkt at jeg og Argentina har noe uoppgjort, og at det lå i korta for meg at jeg skulle til Buenos Aires. men nå er jeg ikke like sikker lenger. jeg har nemlig lest om UNESCO-byen Guanajuato i høyfjellene av Mexico, ca. 3 timer fra hovedstaden. jeg har lest studentrapportene derfra, og jeg synes det virker veldig koselig. Det er en by på str.på Bergen., i stor kontrast fra gigantbyen Buenos Aires. Mexico ligger allerede mitt hjerte nært, mens jeg ikke har noe personlig innrtykk av BA. What to do??




noen bilder fra Guanajuato

Ingen kommentarer: