Sider

mandag 26. oktober 2009

i'm walking away (from the troubles in my life)

i morres så jeg en episode av dr. phil sammen med kaffikoppen min. en av deltagerne kjempet for å komme ut av et usunt forhold. dr. phil sa med sin autoritære, men samtidig empatiske stemme: the most important relationship you will make in your life is to yourself. - and it is not until you can look in the mirror and be your own best friend that you will be able to have a healthy relationship with someone else." det slo meg midt i fleisen og jeg fikk noe å tenke på. le om du vil.
jeg er veldig flink til å hakke på meg selv. dersom noen hadde snakket like stygt til meg som min indre stemme ofte gjør, hadde jeg nok blitt forbanna. og de såkalte forholdene jeg har er ikke slike som dr. phil oppmoder til. jeg tror jeg trenger å arbeide litt med meg selv før jeg kan tenke på det andre kjønn. akkurat nå føler jeg for å snu arket
- den blanke siden opp.

Ingen kommentarer: