Sider

tirsdag 20. oktober 2009

utfordring!

Jeg ble utfordret av Julie

Utfordring:

1. Skriv 10 ting om deg selv.
2. Legg ut et bilde som er et av dine beste minner. Fortell om det.
3. Legg også ut et bilde du liker, og fortell hvorfor.
4. Så et bilde du IKKE liker, og hvorfor du ikke liker det.
5. Så utfordrer du en til.


1)
Jeg har en tvillingbror
Jeg kan turne!
Jeg er ordentlig dårlig i matte
Jeg er over gjennomsnittet distré og må jobbe dobbelt så hardt for å 'keep up' som vanlige mennesker.
Jeg har bodd i USA og i Cuba
Jeg skal bo i Mexico nesten hele 2010 for å studere spansk
Jeg husker lyrikk ganske lett og kan mange sanger;)
Jeg har skrevet dagbok siden jeg var 8 år.
Min ønskedestinasjon nr. 1 å besøke er Machu Pichu i Peru
Jeg har lyst å loffe rundt i Australia i ett år, med lite penger og teknologi:p

2) Dette bildet er fra tidlig 90-tallet fra gamlehytten på Geilo. Fra venstre kusine Andrea, Line, Eleni, meg og tante Anne. Vi hadde laget en snøbjørn som alle satt på da bildet ble tatt. Se så glade vi er! Så unge, naive og uvitende om verdens hardhet. Barndommens uskyld var fremdeles intakt på dette tidspunketet hehe

3) Dette bildet er tatt utenfor Santiago de Cuba i 2007. Jeg og noen venner var på roadtrip gjennom landet i høstferien. Her sittet jeg utenfor en hytte inni jungelen, på vei opp mot en fjelltopp. Jeg liker lyset, og den revolusjære propagandaen innrisset i bakgrunnen.

4)Dette bildet har Kjersti tatt av meg. Vi to var på en liten ferietur til Praha i Februar '08. Vi bestemte oss for å drikke oss fra sans og samling en kveld på hotellrommet, og Kjersti skjenket meg realt. Jeg våknet opp neste morgen og spydde ren sprit, etterfulgt av verdens verste mensensmerter. Derfor liker jeg ikke dette bildet. haha!

5) Jeg sender utfordringen videre til Maria:)

Ingen kommentarer: