Sider

mandag 19. oktober 2009

volleyweekend i Førde

på lørdag dro 9 medlemmer av 1.divisjonsklubben til BSI til Førde for å møte mot Tambarskjelvar og Førde. vi skulle reise klokken 10 fra bergen. jeg våknet opp 9.55 og ringte i fortvilelse til kampteinen og meddelte min forsovelse. de hadde heldivis anledning til å komme å hente meg:) vi kjørte så til Naustdal for å møte Tambar. Vi tapte mot de i åpningsturneringen tidligere, noe vi ville ha revansje for. desverre dreit vi på leggen og fikk bare med oss 1. sett i dragsuget mot tap. kjipe greier. vi kom oss på slutten av siste settet, men det holdt likevel ikke mål. jeg fikk spille de 3 siste settene (som diagonal), noe jeg var fornøyd med:) vi hadde ikke lagleder med denne helgen, så Ida fungerte som spillende lagleder. vi reiste så hjem til huset til mamma og pappa. de var på hytta i Ålfoten i helgen, så de hadde sagt seg villige til å disponere huset til overnatting for bergen student idrett. det sparte vi masse penger på. 4 stk. lå på madrasser i stua og 5 i senger. vi lagte spaghetti og spiste snop mens vi så på danseshow på tv2. vi spilte også Gruble og mimet og hadde det morro. søndag var det duket for kamp mot mine gamle lagvenninner fra Førde. jeg trodde helt ærlig at de kom til å ta oss... men mulig at de undervurderte oss. 1. settet var jeg benket, men det var likevel artig å se på fordi vi kjørte totalt over dem:p jeg tror settsifrene var 25-14 eller noe 2. settet satt jeg også på benken, og vi vant det. 3. settet fikk jeg slippe til som midtspiller; og det er sef. i dette settet det går nedover (merk at det ikke bare var jeg som ble byttet inn, hehe). vi tapte det settet. 4.settet var avgjørende. om jeg husker rett var det ganske jevnt, men vi trakk heldigvis det lengste strået. deilig! etter kampen tok vi en velfortjent matpause på Peppe's Pizza i Førde. sent hjemme i by'n. speghetti hjemme hos meg:) klare i mottak poeng mot førde peppe's

Ingen kommentarer: