Sider

fredag 10. oktober 2008

tonight we party like its 1999!

fredags kveld og eg e på chillern med yndlings homegirlen min marthe.
vi har spist chips med hvitløksdip and are most likely smelling delicious at the moment. - marthe veit forresten ikkje kem som e kem av pondus og jokke. kor har du vært dei siste åra liksom? taper. åh, og eg har drukke minst to og et halvt glass coca cola (som eg aldri kjøper meir fordi eg prøver å leve et anstendig liv).
MEN, for å komme til saken: vi har et prosjekt for kvelden (ved siden av å få med oss at gaute ormåsen ryke ut av skal vi danse).

no, i skrivende stund, tar marthe fram cd mappa mi med diverse party/drittmusikk fra 90tallet. we have a mission: vi skal høre og bedømme hvilke TOPP 90talls BUBBLEGUMDANCElåter (wikipedia definisjon)som kjem på lista vår.



Hit'N'Hide - Space Invaders (1998)


Toy Box - Tarzan and Jane (1998)


Shaggy - Bombastic (1995)


Daze - Superhero (1997)


Aqua - Barbie Girl (1997)


Vengaboys - Sex on the Beach + Boom, Boom, Boom, Boom! (1998-1999)



Alice Deejay - Back in my Life (1999)


S.O.A.P - This is How we Party (1998) - min favoritt


ICE - Can't Get Over You (2000; vi tok en spansk en)


E-Type: Here I Go Again + Angels Crying(1998)



Babylon Zoo - Spaceman (1995)


Robyn - Do you Really Want Me (1995)


Eiffel 65 - Blue (1999)


Ace of Base - All that She Wants (1993)


Whigfield - Saturday Night (1994) - favoritt


Lou Bega - Mambo No.5 (1999)


Paradisio - Bailando (1996) <-- viktig!


marthe told me we used to have awful taste in music when we were kids
somehow, whenever wer drunk we cant avoid playing these tracks...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hah! Eg og vil vere med, tapera!