Sider

torsdag 27. november 2008

gina tricot og hjemmet, hvor hjertet er

i dag har jeg vært i Åsane med Christina. jeg brukte først en liten formue på kosmetikk, for så å gå på bananas på Gina Tricot. Christina var med mest for selskaps skyld, og hadde ikke tenkt å bruke penger. men jeg var en omvendt samaritan og nikket ivrig når hun spurte om hun burde kjøpe plagg på gina tricot. etterpå gikk vi en runde på Ikea, men endte bare opp med en trippelramme.

Pumps fra DNA (kjøpte forrige uke), leggvarmere i bakgrunnen (Gina)

Magebelte fra Gina Tricot (love it!)

Kjole Gina Tricot

Senere på dagen gikk jeg, Lu og Inger på bursdagsgaveshopping til Marthe som blir 20 i morgen. Vi fikk også med oss åpningen på Moods of Norway butikken på Torgalmenningen. Det var en lang grønn limo utenfor, pluss Gulasj-dukken og trommer som underholdning. Rar kombo. Etterpå gikk jeg på SIB og løpe og pumpa litt vekter. Fikk et stygt blikk av en fyr etter at jeg hadde løftet litt vel tunge vekter for hva som er sosialt akseptert for jenter. jaja. guys who get intimidated by strong girls is not my scene anywho.

Litt random fra mitt 6m2 rom:
Favorittdingsen min. Rosa sparebørse fra Mique

Foran PC'en. Prøver å gjøre ex.phil men begynner å ta meningsløse bilder av omgivelsene i stedet.

Ingen kommentarer: