Sider

fredag 28. november 2008

marthe bursdag, hårfarging og rar brad pitt trailer

Grattis med dagen Marthe! 20 år! eg satt å laga kort til ho langt på natt i går. eg gjør slikt for mine venner fordi eg er sympatisk. pluss at eg har litt fritidssysleproblemer.

eg hadde liten kollokviemøte med exphil gjengen marianne og camilla. læreren vår tok seg til og med ekstra tid og svarte på noen av spm våre. det går sakte fremover. endelige innlevering er 15 des., så har tid.

ellers har eg fått fremkalt litt bilder og kjøpt julegave til mamsen.

så farga eg håret. det blei litt mørkare enn ka eg hadde, men men. no snakka eg på webcam med torstein. han e i militæret og har langt hardere dager enn ka eg kan sei eg har.

inger tok bilde av håret mitt under prosessen.

haha dette blei jo litt kult.

åh! ja den rare traileren eg fann på filmweb i dag. brad pitt.

The Curious Case of Benjamin Button (2008)


rare greier.

Ingen kommentarer: